Direktlänk till inlägg 26 mars 2009

My school goes Desi :p

Av s. n. - 26 mars 2009 17:27


Gymnasiet, där jag går, börjar få lite desi touch här och där... Man brukar höra indiska låtar lite då och då... men idag...hahaha.. En indisk låt, på högsta volym, spelades i korridoren. Jag kännde igen låten, och blev chockad!! Hade faktiskt aldrig förväntat mig att höra den låten så där...haha.. visste inte hur jag skulle reagera :p



Jag gillade låten ett tag, men sen blev den föör "gammal"... 



Here it is....  P.s (Interesserad för att kolla på videon?  Kolla då i Hög Kvalité)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av s. n. - 9 juni 2009 23:47

  Jag har börjat blogga igen (jippiiee??), men ska inte fortsätta här utan, på min nya blogg!!   http://snandlife.blogg.se/   See ya There! ...

Av s. n. - 8 april 2009 13:00

  Min planering om att vakna tidigt och plugga har hittills bara fungerat en dag, och det var i måndags.. ncncncnc   Vädret orkade säkert inte att vara soligt så länge, och därför har molnen kommit fram med sitt regn.. aja... det är gött med regn lit...

Av s. n. - 7 april 2009 17:00

Tjooo!! Inlägget som jag skriver nedan, skrev jag egentligen igår, men just då jag skulle spara inlägget, loggades jag ut automatiskt L… Det var inte kul… sen orkade jag inte skriva om det hela, så det får bli nu istället… :p  __...

Av s. n. - 6 april 2009 00:04

  Idag hjälpte jag pappa med att sätta upp Väggpanel.Eftersom vi bara e två döttrar och inga söner hemma, får jag och syrran ibland "byta roller" och hjälpa till med t.ex byggarbetet, "som, för många, räknas som ett killjobb". :p Jag hade en mask på ...

Av s. n. - 4 april 2009 13:37

  Hur många kan inte njuta av våren pga en viss grej? En viss grej som är min värsta och enda fiende...   ...   ...   POLLEN!     Arrrggghhh jag håller på att då av denna allergi ju. Kan inte gå ut, om dörren eller fönstret öppnas börjar jag nysa o...

Ovido - Quiz & Flashcards